Bunriachtanais an bhranda

Bunriachtanais an bhranda

Scrúdóidh an ceardlann seo na bealaí ina ndéanaimid cumarsáid chruthaitheach lenár lucht éisteachta agus lenár sprioc mhargadh

Date and time

Tuesday, November 19 · 10am - 4pm GMT

Location

gteic @Gaoth Dobhair

Páirc Ghnó F92 PT38 Gweedore Ireland

About this event

  • Event lasts 6 hours

Cuir síos ar an gceardlann 

  

Scrúdóidh an ceardlann seo na bealaí ina ndéanaimid cumarsáid chruthaitheach lenár lucht éisteachta agus lenár sprioc mhargadh.  Scrúdóidh na rannpháirtithe croí luachanna a ngnó, agus nascfaidh siad seo lena mbranda.  Tacóidh an ceardlann seo leat cuir síos a dhéanamh ar do ghnó, íomhá agus bunriachtanas an bhranda a aithint, agus bealaí chun scéal do bhranda a roinnt a chur chun cinn. Pléifimid bealaí le bheith ag obair le soláthraithe cruthaitheacha chun cumarsáid chomhtháite a chinntiú. 

  

San áireamh sa cheardlann pléfar: 

Bunriachtanais an bhranda 

Cás-Staidéir 

Ag cruthú clár giúmar don branda 

Treochlár a fhorbairt le haghaidh scéalaíocht & margaíocht 

Meantóireacht aonarach 

  

Tá an cheardlann seo dírithe ar fhiontraithe atá ag forbairt íomhá an bhranda faoi láthair nó atá ag iarraidh athbheochan a thabhairt dá scéal.   

  

Sceideal na Ceardlainne 

  

10-10:30 

Fáilte agus Réamhrá  

Cuspóirí don lá 

  

10:30-11:30 

Bunriachtanais an Branda 

  

11:30-11:45 

Sos 

  

11:45 - 1 

Ag sainmhíniú íomhá an bhranda agus ag cuir inspioráid i ngníomh 

  

1-1:45 

Lón 

  

1:45 – 3:45 

Scéalaíocht - do bhranda a roinnt tríd suíomh idirlín a dhearadh agus na meáin shóisialta.   

Ag obair le soláthraithe cruthaitheacha. 

  

3:45-4 

Athbhreithniú 

Aiseolas 

 

Event Description  

*This can be used in the caption for social media promotion, in all or part.  

  

This one-day workshop will explore the ways we creatively communicate with our audience and target market.  Participants will explore the core values of their business, and connect this to their brand.  This workshop will introduce concepts in defining your business visual identity and brand basics, and tools for sharing your brand story. We will discuss tips for working with creative suppliers to ensure cohesive communication.  

  

The workshop will include:  

Brand Basics  

Case Studies  

Creating a brand moodboard  

Developing a roadmap for storytelling & marketing  

Individual mentorship  

  

This workshop is for entrepreneurs who are currently developing their brand’s visual identity or are looking to refresh their storytelling.    

  

Workshop Schedule  

  

10-10:30  

Welcome and Introductions   

Objectives for the day  

  

10:30-11:30  

Brand Basics  

  

11:30 – 11:45  

Stretch break  

  

11:45 - 1  

Defining your visual identity, putting inspiration into action  

  

1-1:45  

Lunch, networking  

  

1:45 – 3:45  

Storytelling  - sharing your brand through website design and social media.    

Working with creative suppliers.  

  

3:45-4  

Review  

Feedback 

 

Organized by

Our Events and workshops.