Bunriachtanais an bhranda
Scrúdóidh an ceardlann seo na bealaí ina ndéanaimid cumarsáid chruthaitheach lenár lucht éisteachta agus lenár sprioc mhargadh.
Date and time
Location
Belmullet
Údarás na Gaeltachta Belmullet IrelandAbout this event
- Event lasts 6 hours
Scrúdóidh an ceardlann seo na bealaí ina ndéanaimid cumarsáid chruthaitheach lenár lucht éisteachta agus lenár sprioc mhargadh. Scrúdóidh na rannpháirtithe croí luachanna a ngnó, agus nascfaidh siad seo lena mbranda. Tacóidh an ceardlann seo leat cuir síos a dhéanamh ar do ghnó, íomhá agus bunriachtanas an bhranda a aithint, agus bealaí chun scéal do bhranda a roinnt a chur chun cinn. Pléifimid bealaí le bheith ag obair le soláthraithe cruthaitheacha chun cumarsáid chomhtháite a chinntiú.
San áireamh sa cheardlann pléfar:
Bunriachtanais an bhranda
Cás-Staidéir
Ag cruthú clár giúmar don branda
Treochlár a fhorbairt le haghaidh scéalaíocht & margaíocht
Meantóireacht aonarach
Tá an cheardlann seo dírithe ar fhiontraithe atá ag forbairt íomhá an bhranda faoi láthair nó atá ag iarraidh athbheochan a thabhairt dá scéal.
Sceideal na Ceardlainne
10-10:30
Fáilte agus Réamhrá
Cuspóirí don lá
10:30-11:30
Bunriachtanais an Branda
11:30-11:45
Sos
11:45 - 1
Ag sainmhíniú íomhá an bhranda agus ag cuir inspioráid i ngníomh
1-1:45
Lón
1:45 – 3:45
Scéalaíocht - do bhranda a roinnt tríd suíomh idirlín a dhearadh agus na meáin shóisialta.
Ag obair le soláthraithe cruthaitheacha.
3:45-4
Athbhreithniú
Aiseolas
Workshop Overview
This one-day workshop will explore the ways we creatively communicate with our audience and target market. Participants will explore the core values of their business, and connect this to their brand. This workshop will introduce concepts in defining your business visual identity and brand basics, and tools for sharing your brand story. We will discuss tips for working with creative suppliers to ensure cohesive communication.
The workshop will include:
Brand Basics
Case Studies
Creating a brand moodboard
Developing a roadmap for storytelling & marketing
Individual mentorship
This workshop is for entrepreneurs who are currently developing their brand’s visual identity or are looking to refresh their storytelling.
Workshop Schedule
10-10:30
Welcome and Introductions
Objectives for the day
10:30-11:30
Brand Basics
11:30 – 11:45
Stretch break
11:45 - 1
Defining your visual identity, putting inspiration into action
1-1:45
Lunch, networking
1:45 – 3:45
Storytelling - sharing your brand through website design and social media.
Working with creative suppliers.
3:45-4
Review
Feedback